Op weg naar Monument Valley

4 oktober 2011 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Zoals gezegd heerlijk geslapen in ons armoedig logement en aan de overkant van hotel heerlijk en overvloedig ontbeten, zo lekker de Indianen hebben weinig maatgevoel voor een normale hoeveelheid eten. We rolden terug naar de auto, die eigenlijk op een gevaarlijk punt geparkeerd stond (pas op vallende rotsen werd er aan gegeven ) mooi niet gezien hahaha! Onderweg naar Monument Valley kregen we hier en daar al een behoorlijk voorschot op we daar zouden zien. De ene uitzicht was nog mooier dan de andere. Een maal in Indianenland aangekomen was zo speciaal super! We hebben of the road 17 mile in 3 uur afgelegd gelukkig in de 4weel drive Dodge van Peter en Angie. Dit was echt niet te doen met een normale personen auto, maar gaaf! Ook de ene na de andere Trading-post  bezocht met mooie hand gemaakte souveniers. De bedoeling was dat we daar eerst zouden overnachten maar heel begrijpelijk dat je dat wel heel ver van te voren moest boeken want het was mooi met een uitzicht pffff echt een aanbeveling, maar dat ook een stukje terug voor het ontbijt. Ja de herinneringen van oude films waaronder John Wayne, werden duidelijk aangehaald. Maar ook aan dat bezoek kwam jammer genoeg een eind. We moesten 4 uur, met de nodige stops, naar het volgende punt namelijk Zions National Park. Hier zijn we vanavond rond 7 uur aangekomen, een ongelooflijke mooie Lodge met een schitterend uitzicht waar ze ons beloofd hebben dat er morgenochtend een kudde bizons op ons staat te wachten, we kijken er echt naar uit! Weer een verrassende doortocht, tot morgen allemaal

1. Netty Pouw:
    5 oktober 2011
    Koop niet teveel leuke souveniers hé, je koffer is snel vol hoor.
    Maar leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    Groetjes en kusjes van ons allemaal.
    Netty
  2. John:
    5 oktober 2011
    Bizons mmm dat heb ik dan mooi weer gemist, bij ons stonden er alleen indianen neusje te drukkens tegen de ramen. Pas je op zijn groter dan koeien hoor. En die vallende rotsen haha ja Dat had ik ook over het hoofd gezien. Maar als je de mexican hat hebt gezien dan voel je veilig die ligt er al eeuwen zo zonder te vallen haha. Veel lol verder hoor.
  3. lenie van der sluis:
    5 oktober 2011
    Joop, je doet toch wel steeds die ouwe vakantiepet van je op he?
    Stel je voor dat er een steen op je hoofd valt, dan heb jij toch geen enkele bescherming:)
    Fijn dat jullie zo genieten van de reis tot nu toe.
    Jullie hebben nog maar een heel klein stukje van de vakantie gehad en nog lekker veel voor de boeg, dus genieten maar.
    groetjes uit het vandaag toch wel iets minder zonnige Rotterdam.
  4. Bob:
    Hi Monique,

Zoals beloofd even een berichtje van Bob.
    Wat een geweldige reis maken jullie.

Kijk eens op http://www.destinationcoupons.com/ hier kun je bijvoorbeeld voor Las Vegas veel voordeel halen.

Als jullie tijd hebben maak dan de helicopter vlucht boven de Las Vegas strip.

Ik blijf jullie tour volgen ,veel plezier !

Mvg
    Bob
  5. daan:
    6 oktober 2011
    Heey Moossie ben nu benieuwd wat je nog meer gaat meemaken daar,maar jou kennende komt dat wel goed,ik geniet van je blogjes doe jij het maar van je reissie................have fun .

Grtz Daan xxx
  6. Loes de Rouw:
    6 oktober 2011
    Hoi Moos,
    Even een berichtje uit het natte winderige Rozenburg.
    Zo te zien hebben jullie beter weer. Je leeft je zeker helemaal uit met je kamera?. zo te lezen en te zien hebben jullie het helemaal te gek daar. Eh, en Bizons voor de deur, dat is weer eens iets anders als die stomme schapen haha. Nog veel plezier verder, en gedraag je.
    groetjesxxxloes.
  7. CB:
    7 oktober 2011
    Bisons?
    Wat voor honden heb je daar wel niet voor nodig?
    Enneh, niet aaien hè, je ahnd zit er zo aan vastgeplakt!

Zo te lezen is het maar een saai trippie!!!!!!
    Geniet er van Moos.
    Groet,
    CB
  8. linda:
    7 oktober 2011
    Hehe was ik toch je adres kwijt gelukkig ik heb hem weer maar loop wel gelijk een hele week achter en als ik alles lees moet je al minstens 2 weken weg zijn druk programma hoor nou meissie geniet er lekker van zo'n reis maak je maar eens in je leven

toedeledokie
  9. lenie van der sluis:
    11 oktober 2011
    Hee Joop, nog steeds leuk zo te lezen.
    Tamara heeft weer mooie nageltjes bij Jannie gemaakt zondag.
    De kaartverkoop van het NK op zondag 6 november begon gisteren en ik ben maar zo vrij geweest om vandaag vloerplaatsen te bestellen.
    Ik heb er 3 besteld. Als het er meer moeten zijn, wil je me dan zsm mailen want de verkoop gaat meestal snel.
    Alhoewel ze de aankondiging dit keer verstopt hadden.
    Het is dat ik er echt naar ging zoeken anders zie je het niet.
    Geniet er nog maar even van want het is voorbij voor je het weet.
    Als je terug bent nodigen we ons wel een keer uit om te komen eten, ehh film kijken bedoel ik.
    Wim viert trouwens zaterdag zijn verjaardag. Je bent uitgenodigd maar je hoeft niet te komen hoor als je het te ver vindt hahaha
    Ik bewaar wel een plakkie (niet zelfgebakken) cake.
    doei