Saboba

19 oktober 2011 - San Jacinto, California, Verenigde Staten

Vandaag lekker rustige ochtend. Joop is Ome Dick aan het uitleggen hoe hij met de PC moet omgaan. Hij heeft zelfs een Facebook pagina aangemaakt, gaaf toch! Joop heeft ook al online de plaatsen in het vliegtuig gereserveerd en ik heb op beide de vluchten een plekkie bij het raam, joepie! Vanmiddag gaan we naar Saboba, om een kijkje en een gokje te wagen bij de Indianen en daarna de laatste boodschapjes te halen bij de shopping centre (Wal-Mart). Ja mensen morgen dan is het inpakken, auto inleveren en vliegen! Drie weken gaan snel maar hier in dit grote land gaat het echt veel sneller, maar we hebben zeker te weten alle tijd zeer goed benut en zonder mijn reisleider Joop en navigator Bram (Tom-tom) was dit zeker nooit gelukt. Ik denk dat als we thuis zijn en de foto’s bekijken, we het pas gaan beseffen wat we allemaal hebben gezien en gedaan. Ik wil Joop hartelijk bedanken voor het in elkaar draaien van deze fantastische Trip.

PS.

Ik wil Monique graag bedanken voor het vele werk dat ze in deze reislogger heeft gestoken. Maar vooral bedank ik haar voor de fijne tijd die ik met haar heb gehad in de USA. Ik had me geen beter gezelschap kunnen wensen !

Xxx Joop

1. annemieke:
    19 oktober 2011
    echt 3 weken al voorbij dank je wel dat we mee mochten genieten van jullie avontuur knuf uit lochem annemiek en paul en de teckelbende
  2. linde van velzen:
    19 oktober 2011
    wauw jullie hebben echt een heel gave vakantie gehad. ik heb erg genoten van jullie reisverhalen ik wens jullie een heel fijne terugreis. groetjes linde
  3. jaap:
    19 oktober 2011
    gelukkig hebben jullie veel plezier gehad maar ben blij als je weer thuis ben , 3 weken is wel lang
  4. Netty Pouw:
    22 oktober 2011
    Jeetje nu heb ik s'morgens niks meer te lezen, keek er iedere keer weer naar uit.
    Maar wat ik gelezen en gezien heb , heb je een onwijs gave vakantie gehad. Ben alleen bang dat je hier jaren op moet teren. Had het idee dat je familie erg blij bent dat je terug bent, dus die laten je voorlopig niet meer gaan.
    tot gauwXXXX Netty