De Bizons waren er..........!

5 oktober 2011 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Bizons waren er, ze stonden wel achterin het veld maar leuke plaatjes kunnen maken natuurlijk wel op afstand want het waren zeker geen knuffel dieren. Ik denk dan zelfs onze border er geen raad mee zouden weten hihi!Vroeg vertrokken, eerst een stevig ontbijt in Mt. Carmel voor een stevige trip naar Brice Canyon. Dit was ondanks het regenachtig weer een oogverblindend tafereel met verschillenden hoogtes tot wel ca. 10.000 ft boven zee niveau. Eenmaal bovenin begon het zelfs te sneeuwen kkkkkkoud niet te geloven, maar zeker de moeite waard. Iets lager genoten we van de geweldige uitzichten. We kwamen een beetje in tijdnood voor de volgende stop Zion, maar met onze navigators Joop en Peter , die ons toch verrast hebben met een tocht door Zion National Park. Weer een totaal ander gebied met kleuren en begroeiingen. Ik ben heel blij dit toch heb kunnen bewonderen. Toen de doorreis naar Las Vegas, die ongeveer 5 uur zou gaan duren (als de dames niet bij elke Indian Tradings Post wilden stoppen hahaha) wordt vervolgt…….