Las Vegas here we come!

5 oktober 2011 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na een trip van zeker 5 uur klopten we op de deur van onze neef Jerry en vrouw Ellen.  We moesten haasten, want we hadden een show geboekt in Harrahs en we hadden precies 20 minuten de tijd om ons op te frissen, snel naar Las Vegas de Strip om  eerst naar het lopend buffet, waar we door de tijdnood ook maar 15 minuten de tijd voor hadden (een snel buffet hahaha) en snel haasten voordat  de show begon. Hè hè we zaten eindelijk bij de show met ons groepje Jerry, Ellen moest helaas werken, Peter, Angie, Joop en ik. Totaal uitgeput van de reis, met alle bezienswaardigheden, hebben we toch kunnen genieten van de show.    The Legends, geweldig optreden van o.a. personages van Woopie Goldberg, Stevie Wonder, Elvis, Lady Gaga. Daarna nog even wat dollars in de gokautomaten geschoven en even om het hoekje gekeken bij de Piano bar, waar Jerry en Ellen vaak optreden met Karaoke. Totaal versleten zijn we terug gegaan naar het huis van Jerry en Ellen, om ons mandje op te zoeken.