Afscheid van Peter en Angie en vervolg LV

6 oktober 2011 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We hebben kunnen uitslapen deze keer, jippie, heerlijk, want we hebben echt als je terug kijkt zoveel gedaan en meegemaakt, dan moeten de batterijen letterlijk en figuurlijk opgeladen worden. Deze morgen moesten we helaas afscheid nemen van Peter en Angie, waar we een ongelofelijke tijd mee hebben gemaakt, heel bijzonder, maar afscheid nemen is altijd zwaar en natuurlijk vloeiden de tranen volop. Thanks Peet and Angie for the wonderfull time we have together. We love you xxxxx Na het vertrek zijn we met Jerry onze huur auto gaan halen op het vliegveld. Niet te filmen, sta je gewoon in een rij zoals bij ons in de Efteling te wachten op je beurt, Eindelijk aan de beurt, probeerden ze nog wel even een extra verzekering aan te smeren, maar Joop wist wel beter Nee Nee en nog eens Nee! We zijn goed verzekerd via onze boeking in Nederland, die ons hiervoor al hadden gewaarschuwd. Doorgestuurd naar de auto/parkeergarage, waar ze op type en klasse geparkeerd stonden ( rijen vol), ik keek m´n ogen uit. We werden gewezen naar een Chevrolet Impala zwart, die we ook hadden besteld, gelukkig, want dat hoef ook niet altijd het geval te zijn! Eindelijk we waren mobiel. Nadat we Jerry zijn wagen hadden terug gebracht naar huis zijn we naar Las Vegas gegaan. Ik moest nog even gaan shoppen voor een lekker warm vest, want het was onderweg nog behoorlijk koud in de morgen en s´ avonds, dus even shoppen met de neven. Ja, die jongens kunnen goed shoppen! Hierna hadden we afgesproken met Ellen, die direct vanuit haar werk met ons had afgesproken. Joop reed met Ellen mee en nu was ik aan de beurt om achter het stuur te kruipen met mijn navigator Jerry, want Las Vegas is net een spinnenweb. Op naar de Strip, heerlijk gegeten in Paris waar een heuse Eiffeltoren staat en gewandeld op de Strip. Mensen, mensen en nog eens mensen, verlichting en gebouwen niet te geloven wat een belevenis! Dit moet je gewoon een keer mee gemaakt hebben. De fonteinen van de Bellagio waren super en leuke plaatjes geschoten. De avond geëindigd  in de Piano Bar in de Harrah´s, waar Ellen en Jerry voor ons een duet zongen, hup weer tranen met tuiten, zoooo gaaf!  Ja dat stel kan goed zingen, zo leuk! Daarna naar het optreden van een Tweeling Tamron and Kim, die op de piano’s een soort competitie met verzoeken speelden, waarbij natuurlijk ook de nodige $$$$$$ werden ingeleverd. 20 $ hier en zelfs 100$ daar, ongelofelijk de 2 schalen waren in no time vol met $$$. Die meiden waren Klasse! We hebben er echt van genoten. Natuurlijk waren we weer op onze reserve batterijen, dus terug naar huis om de batterijen op te laten, voor de volgende dag bestemming de Hooverdam

1. Henk bijleveld:
    10 oktober 2011
    leuke reisverhalen monique, lijkt me erg spannend allemaal.
    We missen je wel erg op de vrijdag middag, het is zo stiiiil en zonder jou natuurlijk erg ongezellig.

Geniet er maar fijn van,
    een dikke kus van je personel trainer Henk