De Trip naar de Nationale Parken gaat beginnen.

3 oktober 2011 - Mexican Hat, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg opgestaan om af te reizen naar Mexican Hat. Onderweg was echt veel te zien, zo indrukwekkend, met mijn camera op scherp en Joop met zijn video hebben we geprobeerd om zoveel mogelijk vast te leggen en geloof me het is veel hahahaa. Heerlijk ontbeten in Price zo veel we konden heerlijk en met volle buiken de reis voortgezet, bestemming Arches, een National Park met geweldig veel boogvormige rotsformaties de ene nog mooier dan de andere, zo indrukwekkend we werden er stil van en dat is heel wat. Het moet nog allemaal bezinken wat we allemaal hebben gezien, geweldig. We zijn met de auto er doorheen gereden en hadden de tijd voor onszelf bij iedere Rots de nodige foto's te maken. Ja dit is echt fantastisch. Het uitzcht onderweg naar Mexican Hat kwamen we nog vele malen tegen.   Eenmaal bij het hotel aangekomen was het iets minder, kan wel zeggen erg armoedig maar kamers waren schoon en prima geslapen en met goed gezelschap is de stemming opperbest. Heerlijk gegeten en toch vroeg naar bed om de volgende ochtend weer vroeg op te staan met bestemming Monument Valley.

1. John:
    5 oktober 2011
    Beeeen jalooooooeeeeers haha zo gaaf die parken en verbazingswekkend dat de natuur dit heeft veoorzaakt.
  2. jaap:
    5 oktober 2011
    volgens john zijn daar rotsen die elk moment kunnen vallen , heb je die ook nog gezien , ben benieuwd naar de foto's . veel plezier nog
  3. Connie:
    5 oktober 2011
    heel leuk om jullie reis zo te volgen. klinkt niet gek zeg. fijn dat jullie het zo naar je zin hebt. wel een beetje jaloers, maar ja, wie weet. nog veel plezier, en ik blijf volgen hoor.