Dag 2 met verse kleren opgestaan!

2 oktober 2011 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

Een dag met een vol programma, dat weer met een uit ontbijten begon bij Ihop mmm heerlijk! Peter moest nog even bloedprikken in het ziekenhuis, even een check-up voor de rit naar Las Vegas via de verschillende nationale parken die we gaan bezoeken. Toen naar het bedrijf waar Peter werkt. Central Valley Water dit is een waterzuiveringsbedrijf en o.a. ook compost gemaakt wordt om de verwerking zo efficient mogelijk te maken en millieu vriendelijk. Dit was wel heel interessant om te zien, vooral omdat er voor buitenstaander geen mogelijk is om dit te bezoeken. Ondergronds is een tunnelnetwerk aangelegd, die tevens in verschillende films zoals Halloween & Ice Spider en een nieuwe film met Lian Nyssen als decor is gebruikt. Het volgende op mijn lijstje was het bezoeken mijn ouderlijk huis waar ik vanaf 1963 - 1966 heb gewoond. Brullen dus, ik kon mijn tranen niet meer binnen houden zooooo geweldig! Ik zag alles weer voor me, het leek wel of de tijd even stil stond, Natuurlijk foto's gemaakt in de zelfde pose zoals ik stond op de foto's toen ik 5 jaar was, een gouden herinnering. Daarna zijn we naar This is the place Heritage Park geweest. Dit is een openlucht museum over de oorsprong over het bestaan van de Mormonen in Utah. Joop had de entree kaartje gekocht en eenmaal binnen gekomen was er betrekkelijk weinig te zien, omdat het zondag was waren vele bezienswaardigheden dicht dus, naar de kassa getogen om ons kostbare geld terug te halen (Typical Dutch hahaha). Op naar het volgende agenda punt een bezoek brengen aan Harry, Gloria en Ben waar we natuurlijk een rond tour kregen van beide huizen en last but not least shopping at Coscos en Walmart (in Heaven for the girls and boys). Onze buiken gevuld met een bezoek aan Wendy's zijn we tevreden naar huis gegaan om daar onze spullen te pakken voor onze trip naar........ wordt vervolgt!

1. Henk:
    3 oktober 2011
    Ik ben nieuwgierig naar je volgende verhaal. Heb je mijn schoonzus Ria nog gezien ze is met anderen nu ook in Las Vegas....
  2. John:
    He rode curly haired lady, this is me johnny remember me? I am that terrible American lover. Hi scheet, zo leuk hoor dat je eindelijk toch weer op je jeugdplekkie bent aangekomen he. He weet je, ik heb een verassing voor je als je recht voor je ouderlijk huis gaat staan en tot vlak voor de stoep loopt, kijk dan naar links en loop naar de derde boom van dat punt, kijk dan op de stam van die boom dat zie je waar ik een hartje HAD WILLEN kerven, haha. Ooo, je ziet niets haha, nee heb dat niet gedaan wist ik veel dat je toch ooit weer terug zou komen daar. En dan nog wat als je terug komt dan regel ik een vreselijk grote neger voor je die je de hele dag gaat bevoelen, ok ? viespeuk. En voor wat betreft die koffers heb je het helemaal verkeerd gedaan. Weet je niet dat balies een vreselijk vrouwvriendelijk ding is en zeker voor jou haha . Als je bij die man wat meer voorover had gaan staan over de balie dan had de man niet alleen vraagtekens gehad maar ook zeker een uitroepteken hoor en had alles gedaan wat jij maar wilde haha. Maar gelukkig heb je ze terug. Wij hadden ook bagage vergeten in de shuttle bus, sorry IK had bagage vergeten in de shuttlebus. maar in dat criminele land zoals mensen altijd zeggen komt alles op zijn pootjes terecht haha ook voor ons toen. Mensje wat ben ik weer jaloers, heb er de heel maand september doorgebracht maar had zo weer met je mee willen gaan hoor, lekker he die ruimte die ze daar hebben en ja joh kilometers sorry mijlen maken ze daar wel, ik heb het nooit erg gevonden. Als ik hier zeg dat ik even naar de apotheek in Utrecht ga, kijkt men mij aan zo van die heb toch dichterbij haha, daar maken ze er geen punt van toch. Maar schat geniet er flink van en ik zal zo af en toe even wat laten horen, het is in ieder geval je zeer gegund dat je daar bent na eindelijk zoveel jaar verlangen. heb lol and have fun girl. John en Ania .
  3. Jennifer:
    4 oktober 2011
    Je maakt me met elke blog weer meer jaloers en kreeg traantjes in mijn ogen door het lezen van je emotionele moment door het weerzien van je ouderlijke thuis. Dank je wel, ik moest me namelijk erg inhouden, omdat ik in de les zit op het moment!
    (No drama, het is 3 uur lang computerles...)

Ik ben benieuwd naar de volgende blog! XXX
  4. Els:
    5 oktober 2011
    Hee Moosie,
    Leuk om je verhalen te lezen en het is goed te zien dat je het zo naar je zin hebt daar! Ik ga weer lekker werken (en ik kom je nou niet tegen onderweg:)
    Genietze en de groetjes aan je neefie!