Vervolg vlucht naar Salt Lake City U.S.A.

30 september 2011 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

We dachten toen makkelijk te kunnen overstappen, maar moesten nog even inchecken en toen.......... duurde het even iets langer, zoals verwacht. Na een behoorlijke tijd en diepgaande controles,waren we aan de beurt om in te checken. Heeft u koffers bij u???? vriendelijke baliemedewerker. " Nee die zijn afgegeven in Amsterdam" De futuristische bonnen waren totaal nieuw voor die aardige balieman, maar heeft voor de zekerheid de nummers overgenomen maar je zag de vraagtekens boven zijn hoofd groeiden. Dus we dachten al die gaat niet goed komen. Eenmaal in gechecked bijlkt dat het overvol was en we hadden plaatsen achter elkaar, ook goed! Door de laatste controle gekomen, Joop nog even gefoullieerd door een neger van 2 meter lang en 1 meter breed, jammer ik moest doorlopen. Vlucht was goed voor het vertrek nog even een stroomstoring en met een paar turbulentie gevalletjes maar verder geen probleem. Eten volop, overwegend van goede kwaliteit, behalve het Franse Stokbrood, Joop z'n kronen bleven erbijna in achter, zoooo taai maar wel lekker. 4 films gezien maar waar het over ging ????????? Eenmaal geland kwam ons vermoeden uit, geeeeeeeeeeen koffers. Ohhh moet je maar even melden aan de balie! Onze neef Peter, die in de aankomsthal stond, heeft  met ons de verloren koffers aangemeld, alle gegevens achter gelaten en zijn we weggestuurd met een goody bag van sublieme kwaliteit. De koffers zouden met de eerst volgende vlucht uit Parijs aankomen en direct na aankomst naar ons adres gebracht worden. Wachten en wachten.......... wordt in ons volgend verslag uitgelegd :)

1. Jennifer:
    2 oktober 2011
    Ik kon het niet laten om nog even erom te lachen. Moet mijn mams natuurlijk weer hebben! Maar ik heb begrepen dat de koffers al ongeschonden zijn aangekomen. Ik wacht op je volgende blog!
    XXXXXX