San Francisco here we are!

11 oktober 2011 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Natuurlijk iets kunnen uitslapen en op ons gemakkie een heerlijk ontbij bij het hotel genomen. De rit naar San Fancisco was niet erg lang, dit keer maar 2 uurtjes. Onderweg begon het al te regenen en jammer genoeg toen we over de Golden Gate Bridge reden was het zicht erg slecht voor een mooi plaatje, maar die halen we wel in. Maandag de 10e zijn we na aankomst toch lekker gaan struinen op Fishermans Wharf echt een place to see. We hadden wel even een pluutje aangeschaft, want dat was wel even nodig. Later op de dag stopte het met regenen en bleef het bewolkt. We konden Alcatras in de verte zien en we hebben de zeeleeuwen gezien zooo gaaf en wat kunnen die een geluid maken. Ze lagen allemaal met hunnen vette logge lijven, hutje op mutje op houten vlotten (foto's volgen) Ze kregen dan ook veel bekijks, echt bijzonder! s' Avonds naar het Hard Rock Cafe wezen eten was heerlijk! Terug in het hotel heb ik dan eindelijk een poging gewaagd om de foto's erop te zetten, duurde wel even tot 2 uur s'nachts, maar zeker de moeite waard. Vandaag de 11e, schitterend weer en zijn we met de cable-tram naar boven gegaan en bij China-town uitgestapt. Je stapt gewoon China binnen zoveel en allemaal zijn ze druk met het kopen en verkopen van allerlei soorten etenswaren de ene nog vreemder dan de andere. Verder op zijn we naar Macy's op Union Square en waar de meest exclusieve winkels zijn die je maar kunt bedenken. Joop zei als ik het mooi vond , dat we morgen weer gingen kijken hahahahaaa! (grapjas). Ja en na dit alles moesten we natuurlijk ook weer terug, lopen, lopen en nog eens lopen maar ook dit was een belevenis op zich. Terug op Fishermans Wharf even lekker bijgekomen met wat te drinken en eten. Sloften we weer naar ons hotel, even opfrissen en weer naar Fishermans Wharf om het bij avond te bewonderen en te luisteren naar de diverse muziekanten en andere bezienswaardigheden tot zelfs aangeklede honden op de foto ( Is eigenlijk tegen mijn pricipe, maar heb er toch een foto genomen). De sky-line is zo gaaf, onuitwisbaar! Nu maar weer even de batterijen opladen en ons voorbereiden op morgen, maar dat zien jullie morgen weer! Tot logger allemaal!!!!!!

1. CB:
    12 oktober 2011
    Nou, zo te zien hebben jullie je huiswerk wel goed gedaan om alle interessante dingen te bekijken, zeker veel Hemmingways gelezen?
    Ga zo door, je laat mij i.i.g. genieten van je verhalen.

Knuf,
    CB
  2. fam.braber:
    13 oktober 2011
    het gaat zo te zien,allemaal prima,het is toch een unieke belevenis,maar vooral geniet ervan
  3. jaap:
    14 oktober 2011
    ook al heeft het lang geduurd de fot,s uploaden ze zijn wel gaaf. lijkt me wel leuk al die muziek van die straat muziekanten. nog heel veel plezier xxxxxxxxx