Einde High Way 1 -Santa Barbara

14 oktober 2011 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Na een rit van ongeveer 3 uur, zijn we aangekomen in Santa Barbara. De motel kamer was nog niet beschikbaar, dus auto laten staan en lekker gaan lopen naar de Pier,  gegeten en wat rond gekeken. Weer een hele andere wereld. We zijn met een elektrisch busje maar weer na boven gereden maar halverwege uitgestapt om nog even van al die winkels te genieten. Nu maar weer even de laatste reis ervaring op onze logger gezet om morgen ochtend vroeg naar Ome Dick en Tante Pia in San Jacinto te bezoeken. Aangezien we daar beperkt Wi-Fi zullen ontvangen, kan het misschien voorkomen dat we pas weer de tekst en eventuele foto’s aankunnen vullen vanuit het vliegveld of thuis. We ‘ll see!

1. fam.braber:
    15 oktober 2011
    groetjes aan de familie,van liliane en kees
  2. jaap:
    15 oktober 2011
    doe ome dick en tante pia de groetjes van ons, en we zie de volgende reisverslag en foto's wel heel veel plezier nog
  3. emile & simone:
    15 oktober 2011
    hi, leuke verhalen en foto's, veel herkenning bij ons uiteraard.
    goeie reis terug alvast. groetjes.
  4. Niek de Ligt:
    16 oktober 2011
    Prachtige foto’s en met een mooie zonsondergang , de foto’s en de leuke reisverhalen zullen weleens tot in de late uurtjes zijn geschreven en op de reis blog zijn gezet. Nog veel plezier en doe Dick en Pia de groeten van ons.
    Groetjes Ada en Niek
  5. Clemens:
    18 oktober 2011
    Geweldig, hoewel ik de helft niet heb kunnen binnenhalen.
    Goede en gezonde reis terug
    Liefs Clemens