Death Valley - Bishop

8 oktober 2011 - Bishop, California, Verenigde Staten

Oké, alles ingepakt en zorgen dat we alles meenamen, nog een heerlijk ontbijt, verzorgt door Jerry en Ellen. Hierna direct vertrokken, voor onze trip naar Death Valley. Eenmaal afscheid genomen en de auto gestart reden we de straat uit en na ca. 300 mtr Joop een directie omzwaai . Oeps! Jasje vergeten, met inhoud : Paspoort, gelukkig kwam hij er snel achter, dus weer hello, bye bye! En weer op weg. De reis zou tot Bishop ca. 9 uur inclusief Vieuw -, eet – en plas- stops duren. Weer zo’n ongelofelijke beleving van het ruwe ongeschonden natuurgebied, schitterend! Gereden met vele lange stukken en vele bochten zijn we net toen het donker was aangekomen in Bishop en geloof het of niet gelijk de laptop uitgeklapt om zeker 4 dagen te verslaan. We schamen ons diep, Lieve Thuisblijvers, maar echt de tijd gaat hier vliegensvlug voorbij! Dus hierbij We appologize and foto’s will follow a.s.a.p!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. John:
    9 oktober 2011
    He, he eindelijk een verslag, ik wilde al 911 gaan draaien om je op te sporen, tja dat heb je he als je ons wilt laten meegenieten van je reissie, dan maken we ons gelijk bezorgd om je. Heerlijk weer me te rijden alsof ik nog niet weg ben gegaan daar, al die dingen weer voor me te zien, heb net een ticket geboekt dus wacht nog even in Vegas ik kom er aan hoor haha. Wat een gezelligheid in Vegas he. Alsof je in een hele andere wereld bent en iedereen even vriendelijk je merkt daar niks van zgn de film criminaliteit toch. Die fontein is denk een van de vele wereldwonderen er zouden er 7 zijn maar dit hoort er zeker bij, romantische muziek en dan die fonteinen op de muziek mee dansen, maar het mag dan ook wel mooi zijn als je iets bouwt van bijna een getal met 9 nullen dan mag je wel iets verwachten. Denk dat Ballagio wel het sjiek de friemel hotel is alhoewel heb je Cesar Cesar ook bekeken en of MGM ? Allemaal zo vreselijk mooi. En wat dacht je van LUXOR, lieverd je kijktj e ogen uit hoop wel dat je je mooie kijkers nog hebt als je weer terug bent. Laat me raden je hebt je mini bij Alamo gehuurd haha, ja das een van de grootste, daar geven ze een 2e auto gratis he. Wij hadden dit jaar Avis maar die is .... lelijk woord..... vergeleken bij Alamo. Heb je die witte kalkrand bij het meer boven de Dam gezien zo hoog heeft het water ooit gestaan. Dus de boel is al aardig aan het verdampen daar. En heb je dat uur nog even langsgelopen, haha Arizona >>>>> Nevada loop je in nog geen minuut maar dan ben je wel een uur verder en dat midden op de Dam. Gaaf idee. OK je bent naar Bishop vertrokken, ga me nu niet vertellen dat je in mijn bedje hebt gelegen in hetzelfde hotel als wij, lol. Via Death Valley aangekomen daar, gelukkig was alweer van plan om 911 te draaien want Death Valley, de naam zegt het al. Wat een hitte daar he, hoop niet dat je uitgestapt bent want dan smelt je gelijk een stukje, er gaan verhalen dat er tourristen uitgestapt zijn en door de hitte zijn bevangen en dus mister Death in de ogen hebben gekeken. Maar goed uren rijden door die Valley en dan weer gewoon de redelijke temperaturen in. Fijn om weer wat te lezen van je zalige avontuurtje. En je hebt het mooi voor elkaar IK WIL WEER dankzij jouw verhalen haha. Geniet ze verder, ga je nog naar Grand Canyon, zo ja dan heb je ongeveer een 20 mijl voordat je daar aankomt een motel bar en pompstation in the middel of nowhere, bedank die eigenaar daar nog even van ons voor het krijgen van een kamer zonder airco, pffft ben daar mijn bedje uitgedreven haha. Veel plezier en we horen weer.
  2. jaap:
    9 oktober 2011
    gelukkig smsen we elke dag maar anders had ik net als john ook 911 gebeld. leuk om al die verhalen te lezen en haal wel dat zakmes uit je tas als je naar huis komt . nog heel veel plezier daar we wachten op het volgende bericht kuzzzzzzzzzzzz
  3. Hans en Riet:
    9 oktober 2011
    Wat bang voor heimwee! De familie zorgt er wel voor dat je geen tijd hebt om je te vervelen. Wat dat betreft laten ze je wel de mooiste plekken zien, Monique. groetjes en we kijken uit naar je volgende verslag.
  4. Michael:
    9 oktober 2011
    Leuk, al die verslagen! Bijna net zo leuk dan het echt mee maken ;-p.
    Typisch iets voor mijn vader om zijn jas te laten hangen. Maarre, ik wil meer foto's zien :-}

Groetjes van Claudia & mij
  5. Fanessa:
    10 oktober 2011
    hey Tantie,

Ik denk echt elke dag aan je... ik ben zoooo jaloers ha ha ha
    Doe de familie de groetjes en ik kijk weer uit naar je volgende verslag. Heel veel plezier xxxxxxxxx je irrinichtje
  6. Joop:
    10 oktober 2011
    @michael, Dat is kwaadsprekerij, ikvergeet nooit wat. :)
  7. jaap:
    11 oktober 2011
    Hallo Lieve thuis blijvers, foto's er eindelijk opgekregen alleen de naambordjes nog invullen. Morgen ochtend eerste werk hahahaa!
    Bedankt voor alle leuke reacties heel leuk! Kusss Monique
  8. Niek de Ligt:
    11 oktober 2011
    Hallo Luitjes,we hebben jullie foto's bekeken en het ziet er goed uit daar en jullie amuseren je goed bij de familie.Wij zijn nu in Spanje en de temperatuur is 30 graden en het zeewater is 26 gr dus we gaan elke dag zwemmen in zee.Nog veel plezier en doe de familie de groeten van ons.

Ada en Niek
  9. Ben:
    11 oktober 2011
    I have enjoyed all the photos and reading of all the places were Joop and Monique have been so far.