Nog 15 uur te gaan.........

29 september 2011 - Thuis, Nederland

Eindelijk is het zo ver. Nog maar 15 uur te gaan en dan gaat de Grande Tour beginnen. Alles verzamelen en inpakken, hmmm de keuze is toch wel moeilijk die wel die paar niet. Normaal ben ik daar vrij makkelijk in maar de vakantie stress is toch behoorlijk aanwezig. Vannacht rond 02.30 gaan we richting Joop en vertrekken dan naar Schiphol waar we rond 04.00 uur moeten inchecken
en dan als het goed is vliegen we rond 07.15 uur richting Parijs (Charles de Gaulle ), alwaar we eventjes mogen vertoeven want rond 11.00 uur vertrekken we naar Salt Lake City en landen om 14.05 (na een vlucht van ca. 11 uur vliegen) Ook grappig vind ik dat we terug in de tijd reizen we komen dezelfde dag aan, dus geen tijd verloren hahaa! U.S.A. here we come!

1. lenie van der sluis:
    29 september 2011
    Wij wensen jullie een fijne vakantie en een goede reis toe.
    Wij gaan wel gewoon werken hoor!
    Joop, had je nog zoveel snipperdagen?????
    groeten Lenie en Wim (schoonouders Jorgo)
  2. Chantal:
    29 september 2011
    Heel veel plezier!!!! Enne, als Jaap die borders zat is, mogen ze hier wel komen logeren hoor ;)
    Bora wil best wel met haar broer en nichtje spelen.

Greetz Chantal
  3. Joop:
    29 september 2011
    @ Lenie, ik had nog een paar roostervrije dagen. En als jullie nou gewoon blijven werken kan ik nog eens een paar dagen opnemen haha.
  4. Netty Pouw:
    29 september 2011
    Het gaat nu echt opschieten! Ik hou je wel op de hoogte v/d buurtroddels hihi.
    En doe geen dingen die ik ook niet zou doen, haha dan mag je dus alles doen
  5. Max:
    30 september 2011
    Heel veel plezier, fijne vakantie! grt. Max
  6. Mirjam:
    30 september 2011
    Hoop snel te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Duim zaterdag voor je vriendje Uri voor de show, heb hem net gewassen geblazen en geknipt, nu nog een stuk lood aan het puntje van zijn staart en hij is klaar voor de tentoonstelling! Heel veel plezier daar en schrijf gauw hoe het daar is!
  7. Frans rohde:
    2 oktober 2011
    hoi een hele fijne vakantie en doe ieder de groeten liefs riet en frans